dagens ridpass - HS & SALLY

vi hade klipptid förut, så det blev en senare ridtur idag,
sally: tog ut henne på stubbåkern, (ja, grannens ligger i träda, perfekt) jobbade lite i traven och i galoppen, ökade jag några gånger för att checka av inför träningen på onsdag, hon följer med eftersom hot shot inte är igång än, så hon lyssnade aktivt för skänkeln, dock gör hon detta nästa jämnt ändå, men kände att jag ville göra det iaf, 
i en ökning bytte hon också huxflux galopp, blev lite paff då jag försökt ett antal gånger men utan framgång, 

hot shot: även henne tog jag ut på stubben, skrittade mesta delen i lång och låg, använde mig av det raka bettet, 
hon var riktigt fin idag och väldigt villig att jobba, dock snubblade hon mesta delen eftersom hon inte är försiktig med vart hon sätter fötterna, 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback