dagens ridpass - MB + gårdagens ridpass - HS & MB

deagens: longerade barney, var inte riktigt på ridhumör om man säger så, haha, är skit trött och orkar ingenting, nyårsafton! men han skötte sig fint som vanligt.

gårdagens: vi åkte in en sväng till ridhuset och detta var allra sista gången jag red där i, lillasyster red barney och jag hot shot, 
testade det raka bettet jag fick i julklapp (juste måste skriva listan på julklapparna också) och hon funkade skit bra på det, hon var jätte mjuk i skritten och traven och lite i galoppen , fast hon vilar ju egentligen nu så hon var aningen pigg, men iaf, när jag galopperade en sista gång började hon kicka, vilket hon aldrig gjort förut när man ridit henne, så vet faktiskt inte varför hon började så,
men jag ignorerade så mycket jag kunde , men när hon sprkade i väggen blev jag faktiskt arg på henne,
men kan inte riktigt komma på varför hon gjorde som hon gjorde?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback