dagens ridpass - MB & HS

barney: tog honom på åkern och gjorde lite limnande övningar som jag gjorde på sally igår, fast med syftet att få honom att lyssna på handen och stanna istället,
han var något pigg och ville mer än gärna bara springa iväg, men det gick att hålla honom i schack,
han tog desvärre en tripp till gräsmattan, och gjorde en typisk grej, alltså han tar och vänder bara och när man ska vända tillbaka så antingen spänner han hela nacken eller så ställer han sig på två ben,
blev riktigt arg på honom så utmanade honom hela tiden efter jag fått tillbaka honom, han fick galoppera mot trädgården och bara vända undan någon meter inannan, jag gick in i trädgården stannade och vände flera gånger,
men han gjorde inte om det efteråt heller!

hot shot: henne tog jag och skrittade på långatyglar!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback