min lilla hemlighet..

..jag dunder gillar att rida travare!
och då helst travare som är körda med vagn från första början!

det började så här: jag har en kompis, sara, vars föräldrar har travare,
jag fick i "uppdrag" när jag var mindre att rida in deras travruss, bus johan (är nu såld)



efter nått år, när jag och sara lärt känna varandra aningen bättre, så fick jag börja skola om deras andra travruss gervides chico (är nu såld)
som hon sedan började tävla också i hoppning



efter några fler år fick jag testa att rida en av deras stora travare, atalanta, ur mysig och alldeles jätte härlig!
och nu har jag ridit många av deras travare bla. allan, quintessa och skorpan (emma)

de jag red i förregår var quintessa som bara var sutten på en gång innan, fast allt gick ju bra ändå eftersom dom är så otroligt snälla, det ända var att hon slog med huvudet, men inte så farligt ändå,

efter det så red jag emma, (elr skorpan som hon heter egentligen) hon var lite mesig, dock tror jag det berodde på sea, som sara red att hon också fjanta sig,
och emma startade lopp idag och vet ni vad..
HON KOM TREA :D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback