nu släpper vi bomben!

precis som rubriken säger så tänker jag släppa bomben!

det är så här att jag bestämde mig i slutet av förra året att jag ska byta klubb att tävla för och nu är licensen löst och allt fixat,
anledningen att jag bytte var att nu när vorf är vilande så kände jag att jag hade nästan "vuxit ifrån" vorf, dels är jag rätt ensam på min nivå inom klubben, och eftersom jag älskar att rida lag så kände jag att nu är det dags, när vi inte längre får ihop ponny lag, knappt ens till gota cupen,
sen vet jag att många andra byter iår också,
men bara för jag bytt, så tänker jag åndå inte lämna vorf helt utan ändå vara med kanske inte lika aktivt som förut, men jag finns ändå kvar,

anledningen till att jag inte skrivit något om det är för att jag inte riktigt hade bestämt mig förens idag för vilken klubb jag skulle rida, men klubben jag valde kändes så himla rätt bara!


och nu klubben jag bytt till är... 'trummvirvel' 

ULRICEHAMNSBYGDENS RIDKLUBB (UBRK)

ska bli riktigt spännande, har ju aldrig bytt klubb utan bara tävlat för vorf!

nu hoppas jag på ett spännade och förhoppningsvis framgångsrikt år i ubrk!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback